Haaj, hier ben ik weer met het volgende bericht!
4 DEC:
-Shiva Temple @ Bhojpur
-Rock Sculptures of Bhimbetka
-Diner @ Noor-Us -Sabah Palace
Lekker warm weertje vandaag! Goed verbrand! vanmorgen een bezoek gebracht aan de Shiva tempel in Bhojpur, ongeveer 28 km verwijdert van Bhopal. Daarna verder doorgereden naar de rotsschilderingen van Bhimbetka, waar we een mooie wandeling gemaakt hebben.
Morgen naar Sanchi, waar we een volledige dag voor uittrekken.
Bekijk hier de foto's van de eerste dagen!
Groetjes van ons!
4 DEC:
-Shiva Temple @ Bhojpur
-Rock Sculptures of Bhimbetka
-Diner @ Noor-Us -Sabah Palace
Lekker warm weertje vandaag! Goed verbrand! vanmorgen een bezoek gebracht aan de Shiva tempel in Bhojpur, ongeveer 28 km verwijdert van Bhopal. Daarna verder doorgereden naar de rotsschilderingen van Bhimbetka, waar we een mooie wandeling gemaakt hebben.
Morgen naar Sanchi, waar we een volledige dag voor uittrekken.
Bekijk hier de foto's van de eerste dagen!
Groetjes van ons!
Amaai, ik krijg ook al goesting om naar daar te komen. Amuseer jullie!
BeantwoordenVerwijderenHihi, hoe is het daar met de sneeuw trouwens? :p
VerwijderenDie komt nog wel, we zullen zorgen dat het hier flink koud is als je terug komt.
BeantwoordenVerwijderen