maandag 3 december 2012

Heej iedereen! We hebben hier al verschillende dingen bezicht!

Hier de eerste indrukken:

-Chaotisch verkeer: auto's toeteren hier elke keer al ze iemand willen voorbij steken (voetgangers, auto's, maakt niet uit)
-Koeien en wilde honden lopen hier gewoon los rond
-Vrachtwagens rijden hier zonder kabine

-Goede asfaltwegen
-Zeer goed weer - geen sneeuw!
-Fantatisch hotel
-Zeer vriendelijke en sociale mensen

Programma:

1 DEC: Hotel Diplomate (Delhi)
Aankomst en inchecken.

2 DEC:
Bezoek aan Humayun's tomb
Shoppen @ de Meir van Delhi
Vlucht naar' Bhopal (met politie- en militaire begeleiding)

3 DEC: Jehan Numa Palace (Bhopal)
Bezoek @ de zoo 'Van Vihar' van Bhopal per fiets
Bezoek aan familie
Zwemmen @ hotel
Diner @ Restaurant under the mango tree

Groetjes vanuit het warme India!




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten